Zdieľame informácie zo sveta technológií, marketingu, HR, projektového riadenia a fungovania v Hyperii.
Sales manažérka Kristína Cvečková v tejto epizóde porozprávala o tom, ako vyzerajú sales aktivity pre globálny projekt Kimbino.
Dozvieš sa: o čom je Kimbino a aké výhody prináša B2B partnerom aj používateľom kto tvorí sales tím a s kým spolupracujú v rámci firmy aká je náplň práce sales manažéra v Hyperii pre projekt Kimbino ako vyzerá tzv. „hunting“ s akými nástrojmi a systémami pracujú s akými zahraničnými partnermi komunikujú najčastejšie aké majú možnosti vzdelávania v tíme čo očakávame od nových sales manažérov a čo bude ich náplňou práce
Autor: Terézia Prekopová
Covid tu máme už viac ako dva roky. Dva roky, v ktorých sa striedali rôzne pocity, od strachu, neistoty, úzkosti až po spokojnosť, vďačnosť a spolupatričnosť. Teraz sme konečne odložili respirátory a usmiate tváre nevidíme len cez iskry v očiach, ale vidíme mykať kútiky úst. Wow! A kedysi aká samozrejmosť, však? Počas pandémie to ale nebolo len o úsmevoch a preto by som vám rada priblížila, ako PPC tím ovplyvnila pandémia.
Autor: Ivana Kováčiková
Práve na to mnohí mailing špecialisti zabúdajú a pozerajú sa na odberateľov len cez čísla. Naša teamleaderka mailing tímu Miška Boriková vysvetľuje, prečo je to častou chybou a tiež čím to je, že e-mail dokáže stále veľmi efektívne osloviť cieľové publikum. V rozhovore sa dozviete okrem iného aj to, ako pracovať s automatizáciou a personalizáciou e-mailov, aké stratégie nastaviť a ako postupovať, keď nejde všetko podľa predstáv. Pootvoríme dvere aj k nám do Hyperie a priblížime, ako vyzerá mailing u nás.
Autor: Tomáš Michálek
V tomto článku by som rád poukázal na 3 SEO nástroje, ktoré sa stali významnou súčasťou mojej bežnej rutiny.
V tomto dieli magazínu Ecommerce Bridge sme sa opäť rozprávali s Ľubošom Ďurovičom, CMO (Chief Marketing Officer) v spoločnosti Hyperia. Tentokrát sme sa ho opýtali na fungovanie, riadenie a marketing konkrétnych výkonnostných projektov tejto žilinskej firmy po celom svete.
Autor: Zuzana Škulcová
Všetky naše projekty vytvárame interne v Hyperii a ani TASTElist nie je žiadnou výnimkou. Počiatočný nápad sme mali v hlavách síce dlhšie, ale ako to už býva, všetko dobré potrebuje svoj čas, aby dozrelo. Projekt naberal reálne kontúry od začiatku minulého roka a oficiálne sme ho spustili 1. apríla 2021. Odvtedy sa začal naplno písať (aj keď v tomto prípade skôr variť) príbeh TASTElistu…
Autor: Jana Čajková
Ak si si vybral z našich otvorených pozícií tú svoju a tiež si myslíš, že by si k nám zapadol do tímu, prišiel čas na ďalší (veľký) krok: poslanie životopisu, ktorý bude v ideálnom prípade nasledovaný aj dvojkolovým pohovorom. Ak chceš vedieť, čo počas tohto procesu od teba očakávame a čo môžeš očakávať ty od nás, čítaj ďalej. V tomto článku sme totiž zrhnuli, ako sa môžeš čo najlepšie pripraviť, ako sa vyvaruješ zbytočným chybám a zvládneš (snáď) všetko bez stresu.
Autor: Ivana Kováčiková
Keď prišiel Lukáš Hrdlička na pohovor do Hyperie, pred budovou firmy ho na chodníku vítal v šľapkách ležérne obutý Marek Turčáni, dnes už jeho kolega. Ako Luky spomína, už vtedy to bolo autentické, nikto sa na nič nehral a všetci ťahali za jeden povraz. To sa za tých osem rokov, čo tu pracuje nezmenilo, hoci tímy sa niekoľkonásobne rozrástli a z Lukáša je dnes technický riaditeľ.
Autor: Ľuboš Ďurovič
Prešiel si hladko prvým kolom pohovoru na marketingovú pozíciu a pýtaš sa, čo ťa čaká na tom druhom? Týmto článkom ti skúsime trochu uľahčiť prípravu naň.
Od vypuknutia vojnového konfliktu na Ukrajine sa postupne začali spájať dobrovoľníci, štáty aj súkromné spoločnosti s cieľom pomôcť zasiahnutej krajine a obyvateľom.
Pomocnú ruku ľuďom v ťažkej životnej situácii podáva aj žilinská súkromná spoločnosť Hyperia, ktorá vyčlenila sumu 100-tisíc eur na humanitárnu pomoc. Z tejto sumy putovalo prvých 50-tisíc eur cez online platformu ktopomozeukrajine.sk a ďalšie finančné prostriedky vo výške 50-tisíc budú priebežne smerovať tam, kde to bude potrebné.
Ďalšia časť série Develop ľudskou rečou, tentokrát na tému umelá inteligencia alebo v angličtine artificial intelligence (AI), ktorá sa stáva čoraz väčšou súčasťou našich životov.
Lukáš Hrdlička, CTO a Ľubomír Koprla, dátový analytik z Hyperie sa rozprávali o tom, kde všade sa s ňou stretávame, ako sa učí a prečo sa jej nemusíme báť.
Autor: Tím Hyperie
Vo štvrtok 24.2.2022, v deň vypuknutia vojnového konfliktu na Ukrajine, Hyperia vyčlenila 100-tisíc eur na humanitárnu pomoc ľuďom zasiahnutým vojnou. Uvoľnených bolo už 50-tisíc eur cez online platformu ktopomozeukrajine.sk, ďalšie finančné prostriedky vo výške 50-tisíc budú priebežne smerované tam, kde to bude potrebné.
V tomto rozhovore nám Ľuboš Ďurovič porozprával, ako funguje nábor, riadenie aj odmeňovanie marketingového tímu v Hyperii.
Autor: Ivana Kováčiková
V Hyperii začínala pred takmer piatimi rokmi na pozícii web administrátorky, no už po dvoch mesiacoch sa rozhodla zmeniť tím. Niet sa čomu čudovať, ako sama priznáva, SEO jej učarovalo ešte počas vysokej školy. Dnes okrem práce na zverených SEO projektoch, pomáha zlepšovať aj projekty svojich kolegov. Mary Macáková v rozhovore priblížila, s akými nástrojmi pracuje, ako vyzerá zaúčanie nového SEO špecialistu počas pandémie a tiež to, v akých rôznorodých oblastiach sa s tímom vzdeláva. Inšpirovať sa môžeš aj jej tipmi, vďaka ktorým sa dokáže lepšie sústrediť na prácu.
Autor: Ivana Kováčiková
Ľudia dnes na Instagrame „stalkujú“ kadekoho, no Marek Mihalčin nesledoval len tak hocijaký profil. Po skončení školy sa v jeho hľadáčiku ocitla @hyperialife. A dobre spravil – teda dobre „stalkoval“. Dnes je u nás už tretí rok, aktuálne na pozícii Head of Frontend.
V rozhovore sme sa porozprávali o web develop tíme, o tom, akých ľudí medzi seba hľadajú a tiež o technológiách, ktoré pri práci využívajú. Vrátili sme sa k jeho programátorským začiatkom a prebrali sme, či je pre frontend developerov potrebné vysokoškolské vzdelanie. Na záver odporučil aj niekoľko užitočných IT kurzov.
Ako to vyzerá na marketingovom oddelení v Hyperii? S marketingových riaditeľom Ľubošom „Lubiakom“ Ďurovičom sme sa rozprávali o tom, ako sa vyvíjal marketing u nás, aké tímy máme aj o tom, ako si nastavujeme ciele. Prezradil, aké má očakávania na uchádzačov a čo sú tzv. 3S, ktoré sa snaží hľadať u nových ľudí. Prečo máme na niektoré marketingové aktivity v podstate neobmedzený rozpočet, prečo je dôležité, aby mal človek možnosť failnuť a prečo je rok 2022 rokom zmien pre Hyperiu – to všetko sa dozviete, keď si vypočujete túto epizódu.
Tomáš Michálek porozprával o tom, prečo je naše SEO náročnejšie, ako u nás prebieha pohovor na pozíciu SEO špecialistu a tiež o tom, aký majú spoločný tímový rituál. V podcaste sa dozvieš: Na akých projektoch SEO tím pracuje Aké tooly pri práci využívajú Ako riešia priebežný monitoring projektov Ako vyzerá bežný deň SEO špecialistu v Hyperii Koľko ľudí majú v tíme Ako sa im darí s tímom fungovať online Ako rieši v tíme náročné situácie Aké skúsenosti a znalosti od SEO špecialistu požadujú Ako vyzerajú pohovory a onboarding nových ľudí ...
Tea Prekopová porozprávala o tom, ako to vyzerá u nich v tíme, ako sa navzájom posúvajú vpred a aj o tom, prečo je na pozícii PPC špecialistu dôležité, aby bol človek detailista. V podcaste sa dozvieš: Aká bola jej cesta do Hyperie Na akých projektoch PPC tím pracuje Koľko ľudí majú v tíme Aké tooly pri práci využívajú Ako rieši v tíme náročné situácie...
Lukáš Pampurík, ktorý prevádzkuje eshop dovido.sk s dizajnovými obrazmi a tapetami a tiež módny eshop budchlap.sk, začal na internete podnikať už ako tínedžer. S Michalom Hradilom, CEO Hyperie, sa v rozhovore porozprával o tom, ako vybudovať fungujúci e-commerce biznis.
Letákový agregátor, finančné porovnávače a komunitný web o receptoch a varení – to sú tri hlavné divízie spoločnosti Hyperia, tohtoročného víťaza za región stredného Slovenska v oceňovaní zdravo rastúcich slovenských spoločností pod názvom Diamanty slovenského biznisu. Michal Hradil, zakladateľ spoločnosti Hyperia, firmu opisuje ako „inkubátor online projektov“.
Pri príležitosti získania prestížneho ocenenia Diamanty slovenského biznisu predstavil CEO Michal Hradil v rozhovore pre Forbes nové vízie pre napredovanie Hyperie v globálnych online projektoch s dôrazom na dôležitosť firemnej kultúry založenej na dôvere.
Žilinská spoločnosť Hyperia Group s.r.o. investovala 300 000 eur a vo firme Dovido získala 30 % podiel.
Slovenský výrobca a predajca obrazov a tapiet Dovido úspešne rastie a expanduje na ďalšie trhy, preniknúť na nové miesta v Európe mu pomôže aj investícia vo výške 300 000 eur od žilinskej spoločnosti Hyperia Group, s.r.o., ktorá získala 30 % podiel.
Ak je vaša odpoveď áno, tak patríte medzi stovky tisícov ľudí, ktorí natrafili na túto trefnú reklamu. Ide o výsledok marketingovej aktivity žilinského projektu Kimbino.
Autor: Kristína Cvečková
Martin Čaniga je senior PHP developer a jeho začiatky v IT boli ako u väčšiny začínajúcich programátorov. Tvorba webov a menších systémov. Do Hyperie ho nalákal kamarát, protože ho mimo iného zaujalo, že sa firma nebojí vyskúšať nové technológie. Spýtali sme sa ho, ako sa mu u nás po viac ako troch rokoch pracuje.
Článok o prvej reklamnej kampani našej spoločnosti.
Rozhovor Michala Hradila (Hyperia CEO) s Martinom Velitsom (CEO Isadore) o firme Isadore aj cyklistike.
Online projekt na podporu kultúry v žilinskom regióne počas pandémie vyšiel na jednotku.
V spojitosti so súčasnou pandemickou situáciou si môžeme v médiách prečítať najmä o problémoch, ktoré pandémia spôsobila mnohým spoločnostiam. Sú však aj také, ktorým sa podarilo rýchlo a úspešne zareagovať na vzniknutú situáciu. Jednou z nich je Hyperia, ktorá za posledný rok rekordne rástla.
Prečo je to UX vlastne tak dôležité? Prečo a ako by k nemu mali firmy, ktoré to zatiaľ neriešia (prípadne riešia a nefunguje im to), pristupovať? Dokáže dobré UX šetriť peniaze? Pracujeme dostatočne s dátami? Aký je rozdiel medzi UX a UI? Ak si nie ste istí odpoveďami na tieto a podobné otázky, skúsime vám to priblížiť :) Rozpráva sa Ľuboš Ďurovič (Marketing director) s Patrikom Benešom (UX/UI designer)
Michal (CEO) a Daniel (COO) sa rozprávajú o biznise nákupných centier.
Rozhovor so Soňou Ondrejkovou, biznis mentorkou, ktorá mentoruje aj zamestnancov Hyperie, o dopadoch pandémie, problémoch firiem, leadershipe a manažmente a aj o pracovnom trhu.
Lukáš (CTO) s Lubiakom (Marketing Director) sa podelili o ich pohľady a skúsenosti s permanentným homeofficom u nás vo firme.
Čo pre nás bolo dôležité a ako zvládnuť riadenie tímov, ktoré sedia doma?
Rozhovor o produktoch a biznise Facebooku, ktorý náš CEO Michal viedol s produktovým teamom projektu Kimbino.
V tejto epizóde sa porozprávame s Jurajom Kalafutom o architektúre a o jeho roli architekta v našej firme.
Cca pred rokom sme do Hyperie (do marketingu) prijali prvých stážistov a jeden z nich bol Michal, ktorý vám trošku priblíži postupnosť toho procesu, ale aj svoju cestu. Ak uvažujete o stáži, tieto informácie by sa vám mohli hodiť :)
Rozhovor: Ľuboš Ďurovič (Marketing director) a Michal Lajš (PPC specialist)
Ako vyzerá proces prijímania ľudí v Hyperii v aktuálnej situácii? Za HR hovorí Janka Čajková, za marketing Ľuboš Ďurovič.
Moderuje Michal Hradil.
Naša prvá verejná časť podcastu Develop ľudskou rečou tentokrát s našou Scrum masterkou Annou Sabolovou na tému "Rola Scrum Mastera v našich tímoch"