Skip to main content

LEADGENERATION

LeadGeneration združuje weby, na ktorých predstavujeme a porovnávame produkty našich partnerov. Zámer?

Najmä to, aby sa človek v ponuke jednoducho zorientoval a vedel si vybrať produkt, ktorý mu vyhovuje najviac. Partnerom zas projekt prináša leady, čiže kontakty na potenciálnych klientov.

Dôležité čísla

LeadGeneration je naším najstarším projektom. A zároveň veľmi úspešným, čo potvrdzujú tieto dáta.

  • 1,3 milióna kontaktov ročne

  • 5 svetových krajín

  • 70 aktívnych partnerstiev

  • 15-tisíc nových klientov mesačne

Význam projektu

Nie je to len o dodávaní kontaktov. Webstránky združené
v LeadGeneration prinášajú mnoho iného.

null

Úspora financií a času

Používateľ nemusí navštevovať pobočky ani iné weby. Najvýhodnejšie ponuky si rýchlo a pohodlne nájde podľa uvedených parametrov.

null

Lepšia orientácia v ponuke

Všetky ponuky sa nachádzajú na jednom mieste. A nielen to. Vďaka užitočným informáciám aj tematickým blogom si používateľ ľahšie vyberie jednu z nich.

null

Jednoduchý proces

Stačí raz zadať požadované parametre a používateľ hneď vie, s akými produktmi partneri prichádzajú. Celý proces žiadostí navyše prebieha online.

null

Viac predajov pre partnerov

Vďaka porovnaniam a predstaveniu produktu partner dosahuje viac predajov, ako by získal po vlastnej osi.

Význam projektu

Nie je to len o dodávaní kontaktov. Webstránky združené v LeadGeneration prinášajú mnoho iného.

Úspora financií a času

Používateľ nemusí navštevovať pobočky ani iné weby. Najvýhodnejšie ponuky si rýchlo a pohodlne nájde podľa uvedených parametrov.

Lepšia orientácia v ponuke

Všetky ponuky sa nachádzajú na jednom mieste. A nielen to. Vďaka užitočným informáciám aj tematickým blogom si používateľ ľahšie vyberie jednu z nich.

Jednoduchý proces

Stačí raz zadať požadované parametre a používateľ hneď vie, s akými produktmi partneri prichádzajú. Celý proces žiadostí navyše prebieha online.

Viac predajov pre partnerov

Vďaka porovnaniam a predstaveniu produktu partner dosahuje viac predajov, ako by získal po vlastnej osi.

Na vývoj, riadenie a optimalizáciu používame nasledovné technológie