Google+

Hyperia hľadá Administratívneho špecialistu

Do nášho HyperTímu hľadáme šikovného pracantka, ktorý nájde aj ihlu v kope sena. Vieš ako sa vystavujú a evidujú faktúry, s tabuľkami si najväčší kámoš a čísla sú tvoje hobby? Si pedant, ktorý miluje papierovačky a doťahuje veci do úspešného konca a dokonca sa rozumieš aj ekonomike? Tak nám napíš! Čakáme len na teba ;)

Tvojou úlohou bude:

  • vystavovanie faktúr (ikros), kontrola a spracovanie došlých faktúr (Omega)
  • analýza dát, exporty a spracovanie (Excel)
  • komunikácia so zamestnancami, oddeleniami a obchodnými partnermi
  • zabezpečenie dokladov pre účely spracovania účtovníctva
  • administratívne a podporné práce

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • zodpovednosť, pedantnosť a doťahovanie vecí do konca
  • bystrosť a zdravý sedliacky rozum
  • orientácia v číslach, logické myslenie
  • systematickosť a prioritizácia
  • skúsenosť s účtovným programom vítaná

Čo by si mal ovládať?

  • Fakturácia - pokročilý
  • Microsoft Excel - pokročilý
  • Microsoft Word - pokročilý
  • Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v mladom kolektíve
  • príjemné pracovné prostredie v centre mesta
  • prácu si vychutnáš na dvoch 24" monitoroch
  • flexibilný pracovný čas, homeoffice
  • a mnoho ďalších benefitov (stolný futbal, playko, klavír, firemné kolobežky, káva a čaj, raňajky, ovocné dni, príspevok na kultúru atď.)

Základná zložka mzdy 900,- Eur (brutto) a ďalšie odmeny (+ záleží od skillu)

KOHO STRETNEŠ NA POHOVORE?

hyperJanka

Janka

Ejdžáristka

hyperLubiak

Daniel

Operating big boss

Daj o sebe vedieť

V prípade, že spĺňaš vyššie uvedené požiadavky, pošli svoj životopis spolu s motivačným listom a súhlasom so spracovaním osobných údajov na jana.cajkova@hyperia.sk. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Kto sme ?

Sme tím, v ktorom neexistujú problémy, iba výzvy. Spájame prácu so zábavou a neustále sa posúvame vpred.

Sme Hyperia