Lead Generation

Lead Generation

Lead Generation

Pri Lead Generation alebo generovaní leadov ide o zbieranie kontaktov motivovaných potenciálnych klientov. Klient sa zaujíma o určitý produkt alebo službu a prejaví svoj záujem napr. vyplnením online formuláru. Takto získané kontakty poskytujeme spoločnostiam, ktoré z nich môžu ďalej ťažiť.

Výhody Lead Generation

Klient príde za vami sám

Nemusíte vynakladať finančné prostriedky na masové reklamné kampane, voči ktorým sú klienti často imúnni. Naopak, úlohou Lead Generation je motivovať zákazníka tak, aby u vás nakúpil z vlastného presvedčenia a s radosťou.

Náklady a zisky sú ľahko merateľné

Viete si jednoducho overiť, koľko nových zákazníkov vám táto stratégia priniesla.

Platíte za reálny počet leadov

Pri využití Lead Generation zaplatíte iba za reálny počet leadov, ktoré získate.